J. Bos

Fantastische muurcirkel ontvangen. Snel geleverd en goede hulp van de klantenservice.

Comfortable stoel

Heerlijk zittende stoel. Knap iemand die me er vanaf krijgt. Zit niet te recht en niet te ver naar achter. Leuke prijs en ideaal voor in de woonkamer zetten. Top aankoop.

Slecht

Alles ontvangen, maar niet voor herhaling vatbaar.

Fijn contact snelle reactie op vraag

Fijn contact, snelle afhandeling. Helaas aflevering niet netjes. Spullen waren voor de voordeur gezet, niemand thuis. Gelukkig goed gegaan.

Snel en mooi

De muursticker die ik had besteld is een mooi product van degelijke kwaliteit. Daarnaast was de verzending erg snel en werd ik goed op de hoogte gehouden van het verloop van het verzendproces en wat ik kon doen als het product onverhoopt niet aan zou komen (er zat geen track&trace op).

Hele mooie tuinposter

Goede kwaliteit heel mooi voor aan de muur .ben er super blij mee.

Behulpzaam en snel bereikbaar via mail.

Door inwendige miscommunicatie pakket ster verlaat. Uiteindelijk goed gekomen.

Snelle levering en mooi schilderij

Heb een prachtig schilderij van het strand kunnen bestellen. Prachtig voor in ons vakantiehuis. Volgende dag al geleverd, dus ben er erg blij mee.

Zeer slechte levering

Ik heb manden gekocht en heb ze noch steeds niet ontvangen na 10 dagen en heb reeds meer Dere mails verstuurd hiervoor

De spiegel zat heel goed verpakt. Is precies zoals op de foto. Heel tevreden!

Naar de sterren en daar voorbij .

Duidelijk in omschrijving van product. Vlotte verzending met zeer goede verpakking.Product klopt met de omschrijving.

Product is niet mooi afgewerkt

De poster is scheef en er is een rand uitzicht zichtbaar onder wat een raam voor moet stellen, waardoor het effect van een doorkijkje verloren gaat.

Prima webshop!

Het door ons bestelde wandcirkel werd snel en keurig verpakt thuisbezorgd. Deze voldoet precies aan onze verwachtingen!

Geweldig. Precies zoals ik gehoopt had

Zeker een 10

Een goede service en goede kwaliteit

Wij hebben een salontafel besteld. De service is goed geweest en de tafel zelf is ook van goede kwaliteit. Helaas valt de tafel niet in onze smaak en daarom sturen we de tafel terug. Let op: kosten voor retourneren is voor jezelf. Dit staat ook duidelijk vermeld.

Heel goede service

Tafel die we bestelde kwam niet aan door postbedrijf maar heel snel werd er een nieuwe alsnog bezorgd!! Fijn mailcontact gehad!

snelle levering, goede service

Besteld product voldoet aan verwachting.

Service is perfect

De service is top.

Service, kwaliteit en verpakking 100%!

Mooie stevige manden. Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering van hanglamp, goed verpakt. Kwaliteit product en goede prijs.

Veel geld voor plaatje plastic

We hebben de grootste maat besteld kwam reselijk snel wel goed ingepakt, Je moet wel nog even zelf het ophangsysteem eraan maken en owja als je dat dus niet goed doet hangt het natuurlijk scheef bem benieuwd

zeer tevreden

zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelling en levering

Vriendelijk en perfecte service!

Vriendelijke mensen, reageren erg snel op de mail. Ik vroeg ivm vakantie of ze de rieten mand later konden versturen. Dit is allemaal perfect verlopen! Heel erg goed geholpen bij dit bedrijf.

Fijne shop, bestel vaker bij jullie

Twee mooie schilderijen besteld voor in de woonkamer

Drie muurcirkels besteld en snel geleverd gekregen.

Heb drie prachtige muurcirkels in verschilllende formaten besteld en geleverd gekregen.

Jumaweg 6

9291 MD Kollum